Idag var jag episkt sen med att lägga upp något på bloggen. Normalt sett brukar jag ju lägga ut något vid 6 tiden på morgonen, men nu har jag varit ute i skogen och testat den nya modellen från Fällkniven, BT (Bird and Trout).
När jag filmade videon så la min externa mikrofon av och jag fick försöka återskapa ljudet så gott det gick. Som tur var så hade kanal 2 (min iPhone) spelat in ljudet istället, så det fanns i alla fall ljud att tillgå.
Här nedan ser ni resultatet.
Ha en bra dag så hörs vi snart igen.


Lämna ett svar