”Vad hände med Askungen???”

En oroad läsare har hört av sig och undrar vad som hände med Askungen. Om du kliar dig i huvudet och undrar vad jag pratar om så är det förstås vår Deebot robotdammsugare som vi älskvärt kallar ”Askungen” som frågan gäller. Inte någon Disney prinsessa. Varje gång någon skickar in en läsarfråga som rör bloggen och det jag skriver så tycker jag det är roligt. Det är faktiskt någon som hänger med och vill veta mer om ämnen som jag tar upp. 😄

Även om jag skulle vilja ge ett klart besked om vad som egentligen står på så har jag väldigt lite information om var Askungen befinner sig och vad som händer. Vi lämnade in ”henne” på service 3/4, vilket nu är ett bra tag sedan. Det har dock hänt lite saker sedan dess och enligt Elgiganten så är reparationen slutförd den 23/4 (20 dagar senare).

Askungen ligger dock kvar i service centret och har inte skickats därifrån ännu, så jag räknar med minst 1-2 veckor innan dom lyckas skicka tillbaka vår kära städerska igen.

Allt som allt vill jag bara säga att när Elgiganten sa att det kunde ta 2-4 veckor, så ljög dom inte. Det är nu ganska exakt 4 veckor sedan den lämnades in, men om det kommer att ta några veckor till för service-centret att skicka den till Elgiganten, det vet jag inte.

Jag lovar att skicka en uppdatering när jag fått tillbaka Askungen och när jag fått testa att ”hon” fungerar korrekt.

Ha en riktigt bra dag.