Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Swappie – En snabb uppdatering

För några dagar sedan så skickade jag iväg min iPhone 12 Pro Max till Swappie, men det var inte heller utan bekymmer. När jag fick paketet så stod det att man bara skulle ringa DHL för upphämtning, men eftersom jag har en DHL Servicepoint några meter från där jag bor så tänkte jag lämna den personligen.

Inte före jag var på plats och tänkte lämna in den upptäckte jag att det inte alls var en retursedel från DHL, det stod ”Postnord” på den istället… Dom dåliga vibbarna fortsätter att komma och jag har allt mindre förhoppningar på att den kommer fram till Finland.

När jag frågade Swappie vad som händer om telefonen försvinner i hanteringen så fick jag till svar att jag ändå skulle få betalt för den. Ett nedköp i och för sig, då Postnord troligen skulle betala runt 10-12000 kr för telefonen, eftersom den egentligen är värd det. Men förhoppningsvis kommer jag inte till en punkt där jag måste bråka om detta.

Jag håller er uppdaterade om läget, eftersom detta kan bli en följetong i flera delar. =)

Ha en bra dag så hörs vi snart igen.