Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Inga röster?!

Idag när jag kom hem från jobbet så tänkte jag kolla hur det gick med röstningen på hemsidan. Till min förskräckelse så hade ingen röstat med det nya systemet. Det visade sig rätt så fort att det var mitt fel, jag behövde bara bocka bort ett alternativ så dök rösterna upp automatiskt.

Enligt röstningen som den ser ut just nu så är det väldigt få som tror att jag får tillbaka min surfplatta i helt och fint skick. Dom flesta verkar tro att Anovo bara kommer att uppgradera mjukvaran och skicka tillbaka den.

Nu väntar jag bara med spänning på att Anovo ska visa ett livstecken och höra av sig angående vad som händer med min Galaxy Tab 10.1. Som jag förstår det av inofficiella källor så är det högtryck på Anovo just nu, vilket gör att dom faktiskt lämnar bort arbete till andra företag för att hinna med alla serviceantaganden.

Min status för reparationen är fortfarande ”Tillfälligt avstannad”. Jag ska ta kontakt med Samsung och fråga dom närmare vad Anovo väntar på. Vi får se vad dom säger.

Ha en trevlig kväll.