Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Det här med Tele2…

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så fick jag tillbaka min telefon, men att installera abonnemangen på den fungerade ju förstås inte. Tele2 arbetade hårt och jag fick ringa ungefär 5 samtal till supporten, innan jag lyckades lösa problemet själv.

Lösningen? Den hittade jag på min egen blogg… Det var nämligen så att detta hänt förut, men jag kom inte ihåg vad lösningen var för att få allt att fungera igen. Det visade sig att jag problemlöst detta åt en läsare tidigare och då skrivit ett inlägg om hur jag löste problemet, vilket var bus-enkelt.

Steg 1: Gör en nätverksåterställning på telefonen (iPhone). Välj att behålla abonnemang vid eSIM användning.
Steg 2: Använd telefonen, för nu fungerar den.

Denna gång ska jag försöka komma ihåg hur man löser problemen själv, så att jag undviker detta problem i framtiden. Jag kan ju förstås också passa på att tipsa eventuella anställda på Tele2 supporten om att lösningen är enligt ovan. 😆

Märk dock väl att jag inte kritiserar Tele2 supporten på något sätt, dom gör sitt bästa och det finns säkert miljoner med olika situationer som uppstår varje dag. Att lösningen ska vara att göra en nätverksåterställning är säkert ovanlig, men det fungerade för mig, så det kanske är något som man bör ta med sig i verktygslådan.

Ha en riktigt bra dag så hörs vi snart igen.